Xerrades Per A Famílies De La Fundació Estany

Xerrades per a famílies de la Fundació Estany

Durant el mes de juliol, la Fundació Estany organtiza diferents xerrades dirigides a famílies amb infants amb discapacitat o dins l’espectre autista. Les dues xerrades es faran de forma presencial a Granés Fundació i és necessària una inscripció prèvia.

Xerrada: “La sexualitat i afectivitat dels nostres fills i filles “a càrrec de Jordi Fernández. Xerrada orientada a normalització de la sexualitat i l’afectivitat en l’entorn familiar a partir de reflexionar sobre la sexualitat i l’afectivitat dels nostres fills i filles i oferir eines i pautes per poder parlar i actuar entorn aquest tema.

Taller: “Incorporar nous aliments a la pròpia dieta de forma senzilla i amb aliments a l’abast” a càrrec de Patricia Esteban.