Presentació Del Tercer Llibret De La Col·lecció Diàlegs Granés Fundació – 1 De Febrer

Presentació del tercer llibret de la Col·lecció Diàlegs Granés Fundació – 1 de febrer

Granés Fundació presentarà l’1 de febrer de 2024 el tercer llibret de la Col·lecció Diàlegs Granés Fundació, sobre «Salut Mental i Discapacitat Intel·lectual». En aquest es recolliran el resum de les ponències i el contingut audiovisual de la 2a Jornada de Salut Mental i Discapacitat Intel·lectual que es va celebrar al mes de maig del 2023. La jornada estava impulsada per l’Institut d’Assistència Sanitària, la Societat Catalana de Psiquiatria i Salut Mental i Granés Fundació i es va centrar en Bones i males pràctiques en l’atenció a les persones amb discapacitat intel·lectual i del desenvolupament.

La publicació es presentarà per primera vegada a la seu de Granés Fundació a Banyoles, si bé en els propers mesos també es faran presentacions a altres poblacions de Catalunya en col·laboració amb DINCAT.

D’aquesta manera s’afegirà un volum més a la Col·lecció Diàlegs de Granés Fundació. El primer llibret es va editar l’any 2020 sobre la jornada que es va realitzar «Esport Inclusiu. Reptes de Futur» mentre que el segon llibret es va publicar l’any 2022 sobre la 1a Jornada de Salut Mental i Discapacitat Intel·lectual.

Programa:

Conductora de l’acte: Berta Artigas

• Presentació:
    • Laura Masferrer, directora gerent de Granés Fundació
    • Claudi Camps, director de la Xarxa de Salut Mental i Addiccions. Institut d’Assistència Sanitària
    • Gemma Parramon, presidenta de la Societat Catalana de Psiquiatria i Salut Mental
    • Israel Belchi, responsable dels Projectes de Salut i de Vida Independent de Dincat
  • Intervenció de testimonis en primera persona: Irene Tohà i Gerard Ayats
  • Presentació del llibret: Aida Palacín, cap del Servei de Discapacitat Intel·lectual i Salut Mental de l’IAS
  • Cloenda: Maria Pallisera, membre del Consell Assessor de Granés Fundació

L’acte de l’1 de febrer es podrà seguir via streaming. Per assistir presencialment a la presentació del llibret, és necessària una inscripció prèvia.

PER SEGUIR LA PRESENTACIÓ A TRAVÉS D’STREAMING