Presentació Del Primer Informe De La Situació De Les Persones Amb Discapacitat Intel·lectual A Catalunya

Presentació del primer Informe de la situació de les persones amb discapacitat intel·lectual a Catalunya

Dincat i Granés Fundació presenten aquest mes de setembre l’Informe de la situació de les persones amb discapacitat intel·lectual a Catalunya, informe impulsat per Dincat gràcies al suport de Granés Fundació.

En el cas de Barcelona, l’acte de presentació es realitzarà el dia 15 de setembre a les 11 h. a la Sala d’actes del Col·legi de Periodistes de Catalunya (Rambla de Catalunya, 10).

En el cas de Girona l’acte serà el dia 21 de setembre a les 18 h. a l’auditori de la Biblioteca Carles Rahola (c. Emili Grahit, 4C, Girona).

• Inscripció a l’acte de Barcelona, 15 de setembre/11h: https://forms.gle/LRQH3XR4DNpDaDBv7
  • Inscripció a l’acte de Girona, 21 de setembre/18h: El trobareu al final d’aquest escrit

Durant les dues presentacions tindrem ocasió de compartir amb tots vosaltres els principals resultats i les conclusions d’aquest estudi, el primer que es fa de manera tan exhaustiva i detallada en el sector de la discapacitat intel·lectual.

Han estat mesos de molta feina, però estem molt satisfets amb el resultat final i podem dir que, gràcies a aquesta recerca, tenim una panoràmica de la situació de la discapacitat intel·lectual en els diversos àmbits de vida del col·lectiu.

Partint de la Convenció dels Drets de les Persones amb Discapacitat l’informe recopila dades objectives que ens mostren tendències, percepcions i voluntats de les persones amb discapacitat intel·lectual i les seves famílies, a la vegada que s’inclouen reflexions a partir de l’expertesa d’acadèmics i professionals del sector on s’identifiquen els grans reptes que cal abordar per orientar les polítiques públiques adreçades al col·lectiu.

Els actes de presentació tindran format híbrid i l’assistència a cadascun d’ells és gratuïta amb inscripció prèvia.

Inscripció a l’acte de presentació de l’informe a Girona (21 de setembre de 2022)