Presentació Del Llibre “Ànimes Tocades. Visc Amb Un Ictus” – 22 De Febrer

Presentació del llibre “Ànimes tocades. Visc amb un ictus” – 22 de febrer

Granés Fundació i l’Associació Ictus Girona vam organitzar la presentació del llibre d’Assumpció Malagarriga titulat: “Ànimes tocades. Visc amb un ictus“. L’acte va comptar amb la col·laboració de l’Escola municipal de música de Banyoles.

La presentació va tenir lloc el dijous 22 de febrer a les 18h a la seu de Granés Fundació.

Sobre el llibre

Diu Assumpció Malagarriga: “Per a mi l’ictus ha estat una oportunitat única i preciosa de tornar a començar, de descobrir que hi ha una vida diferent de la que coneixia, molt més rica i oberta. Una vida que va molt més enllà de la feina”.

Després de viure una experiència extrema com és un ictus, l’autora d’aquest llibre descriu el llarg procés de recuperació i estimulació, n’explica les vivències i fa reflexions sobre l’aprenentatge fet i que van més enllà de l’àmbit estrictament personal.

Ànimes tocades són aquelles persones que per malaltia, per pobresa, privació de llibertat, vellesa, discapacitat, etc. són considerades en risc d’exclusió social, per part de les persones dites “normals”. Sense tenir en compte la seva capacitat de transformació, tant del propi entorn com a nivell més global, en la mesura que les “ànimes tocades” poden ajudar a repensar les funcions i relacions personals, a canviar estructures de la societat i a afavorir una mentalitat més oberta i plural, i en definitiva més diversa i millor.