1.1 Descripció

GRANÉS FUNDACIÓ posa a disposició dels seus Usuaris un servei de pagament de les inscripcions als cursos i/o formacions que ofereix.

1.2 Com procedir al pagament

Per procedir al pagament dels cursos i/o formacions disponibles al Lloc Web és necessari seguir els següents passos:

1. Seleccionar la formació a què el comprador desitja assistir des de la pàgina “Formacions”.
  2. Un cop revisada la informació de l’Esdeveniment publicada per l’Organitzador de la mateixa, escollir el nombre d’inscripcions de l’Esdeveniment que es vulguin comprar i seleccionar “Afegir a l’Cistella”. Tot seguit, es derivarà a el desglossament de la cistella perquè confirmi la quantitat d’inscripcions que vol comprar. Feu clic al botó “Finalitzar Compra”, que li dirigirà a la pàgina de registre.
  3. Haurà d’omplir les dades de facturació, i les dades personals de cada un dels Assistents a la formació. A continuació feu clic a “Anar a l’pagament” .En aquest moment el comprador confirma que les dades de pagament introduïdes són correctes i veraces i accepta que GRANÉS FUNDACIÓ carregui el Preu de la formació.
  4. GRANÉS FUNDACIÓ enviarà un correu electrònic al comprador de confirmació del pagament al compte de correu que aquest hagi indicat en el formulari de dades de Facturació. És possible que la Confirmació de pagamen no es rebi a la “Safata d’entrada”, ja que alguns serveis d’Internet ho detecten com a spam, de manera que GRANÉS FUNDACIÓ recomana al ccomprador que revisi en tot cas el “Correu brossa”.

1.3 Canvis i devolucions

No s’admetran canvis o devolucions de les inscripcions, excepte en cas de cancel·lació de la formació.

D’acord amb la normativa vigent en matèria de consum i d’ordenació de el comerç minorista, el comprador no pot exercir el dret de desistiment ni de resolució.

Davant de qualsevol cancel·lació o canvi que es produeixi en una formació, GRANÉS FUNDACIÓ es compromet a (i) publicar-ho al Lloc Web, i (ii) enviar un correu electrònic al comprador a l’adreça que hagi indicat en el formulari d’inscripció.

En el cas que GRANÉS FUNDACIÓ decideixi procedir a la devolució del preu, aquest serà reemborsat per GRANÉS FUNDACIÓ en el mateix mitjà de pagament utilitzat per a la compra (targeta de crèdit o dèbit), dins el termini de quinze (15) dies hàbils des de la data de la comunicació pública de la cancel·lació.